Då va vi på väg :)

2009-04-11 @ 14:24:29
Ja de har hänt lite den senaste veckan. I måndags fick ja nyckeln till min nya fina tvåa på samma gata. De blev en snabb flytt då ja åker till Thailand med min bror å Mia idag. Igår tog ja tåget till Hsand för att lämna Smilla å fira min mor som fyllde år. 
Vi e borta tills den 29/4. Tänkte försöka mig på detta med å blogga igen nu.
Sitter nu på tåget till Arlanda för vidare färd till Amsterdam å sedan till Bangkok. När vi kommer fram till Bangkok står de en taxi å väntar på oss som tar oss till vårt andra hem i Ban phe :) Ska bli himla skönt med semester efter dessa dagar med en massa bärande av kartonger. Ser ut som en bomb har slagit ner i lägenh då ja inte har hunnit gjort så mycke åt de nu innan ja åkte. Ska bli kul å komma hem sen å få pyssla på i lägenh :)
E lite tråkigt å åka iväg då Petras lilla tjej kommer vilken dag som helst.
Nu e vi snart på Arlanda så see you when im in THAILAND :)
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0