Sol :)

2009-04-14 @ 03:15:26
Nu har det gått en dag här i sköna Ban phe :) Vi tog de ganska lugnt igår. Vaknade ganska tidigt som vanligt. Tycker i å för sig att de e skönt för då får man vara ute i solen länge. Vi åt frukost här hemma sen drog vi till Kim beach för lite sol å bad. De e ju thailändska nyåret här å de inne bär att dom kastar vatten på en å smörjer in ansiktena med doftande talk. När vi åkte mopparna till Kim beach så klarade vi oss ganska bra men när vi kom fram så fick vi oss en omgång av personalen på restaurangen. Va ganska länge på beachen. Vi sola lite, ja tog en kort promenad, Mia å jag tog massage och så åt vi lunch. Tyckte ja va duktig å låg under parasoll plus att ja smörjt in mig i solskyddsfaktor 30 men idag e min kropp ganska röd :) 
De va ju måndag igår å de innebär marknad :) Så på kvällen åkte vi in till marknaden å ja kunde ju inte hålla mig ifrån å köpa 2 klänningar å ett par badtofflor.
Efter marknaden så åkte vi hem å åt i baren. Tog en grön curry soppa å till efterrätt blev de glass :)
Nu ska ja ta å äta frukost för idag ska Phailin bjuda oss på riktigt firande av de thailäsdska nyåret å  

Kommentarer
Postat av: lisbeth

jasså ni har vart på marknad..o shopat..hihi

Ja de kan jg tro att parassolet är ett måste..den första tiden i af..Här har de vart mulet o lite regn,men varma vindar..ha de hörs//Lisbeth

2009-04-14 @ 19:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0